مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 06:152020-09-22پزشكي

انجام پایش بهداشتی خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی


عملیات ضدعفونی و گندزدایی خوابگاه های دانشجویی توسط مرکز بهداشت و درمان دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی انجام شد.

- عملیات ضدعفونی و گندزدایی خوابگاه های دانشجویی توسط مرکز بهداشت و درمان دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، خوابگاه های دانشجویی رستاک، سرشار، سمیه و حضرت زهرا(س) مورد پایش بهداشتی قرار گرفته و عملیات ضدعفونی و گندزدایی آنها انجام پذیرفت.

دکتر تهرانی رییس مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشجویان ضمن بازدید از نحوه اجرای طرح گندزدایی خوابگاه های مذکور ضدعفونی و گندزدایی خوابگاه ها را در حفظ سلامت دانشجویان و همکاران و پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا موثر دانست.

وی در ادامه بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و حفاظتی، نظافت و ضدعفونی سطوح و دست ها تأکید کرد و به ارایه پیشنهاداتی برای ارتقای سطح بهداشت و رفع مشکلات موجود پرداخت و اظهار امیدواری کرد که با همکاری و تعامل هر چه بیشتر همکاران این دوره از بحران کرونا را نیز با موفقیت طی کنیم.

در ادامه برنامه طرح ضدعفونی و گندزدایی بخشهای مختلف خوابگاه های دانشجویی نظیر اتاق ها، بخش اداری، اماکن عمومی کتابخانه، نمازخانه و سرویس های بهداشتی توسط کارشناسان مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام پایش بهداشتی خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

انجام پایش بهداشتی خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی