مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 06:152020-09-22پزشكي

دومین رویداد فناوری در خدمت درمان برگزار می شود


دومین رویداد فناوری در خدمت درمان از سوی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با حضور مسئولان بیمارستان ها و شرکت های دانش بنیان در حوزه سلامت به صورت آنلاین برگزار می شود.

- دومین رویداد فناوری در خدمت درمان از سوی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با حضور مسئولان بیمارستان ها و شرکت های دانش بنیان در حوزه سلامت به صورت آنلاین برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دومین رویداد فناوری در خدمت درمان با حضور مسئولان بیمارستان ها و شرکت های دانش بنیان توسط مدیریت توسعه نوآوری و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با همکاری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود.

این رویداد با هدف ترویج فرهنگ همکاری میان فناوران و بازار، تجاری سازی و همچنین یاری رسانی به تیم درمانی کشور در شرایط اپیدمی کرونا برگزار خواهد شد.

در این رویداد بیمارستان های مسیح دانشوری، امام حسین(ع)، طالقانی، شهدا، لقمان و مدرس به ارائه نقاط قابل ارتقا در خدمات بهداشتی و درمانی می پردازند و فناوران در راستای برآوردسازی این نیازها خدمات و محصولات خود را تشریح می کنند.

فناوران و شرکت هایی که تمایل به ارائه محصولات خود در این رویداد را دارند می توانند تا 10 مهرماه با شماره واتساپ 09100046370 مکاتبه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین رویداد فناوری در خدمت درمان برگزار می شود

دومین رویداد فناوری در خدمت درمان برگزار می شود