مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 05:052020-09-22اقتصادي

یک مدیر خوزستانی به یک سال انفصال از خدمت محکوم شد


یکی از مدیران بانک های استان به دلیل اجرا نکردن مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری خوزستان، به انفصال یک سال از خدمت محکوم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی در خصوص این خبر اظهار کرد: در راستای سیاست های قوه قضاییه مبنی بر حمایت از سرمایه گذاران مشروع، تولیدکنندگان و فراهم سازی زمینه مناسب برای ایجاد اشتغال و رونق تولید، ستاد اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان به منظور رفع موانع در راستای ترویج رونق تولید و ایجاد اشتغال، تشکیل و راه اندازی شد که مصوبات این ستاد ضمانت قانونی دارد و همه ادارات، سازمان ها و مدیران مکلف به اجرای مصوبات این ستاد هستند.

وی افزود: یکی از مدیران بانک های استان به رغم ابلاغ مصوبه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری خوزستان و تذکر حضوری، از اجرای مصوبه این ستاد ممانعت کرده است که در این خصوص با اعلام جرم از سوی دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی و صدور کیفرخواست در شعبه دادگاه بدوی، این مدیر خاطی به یک سال انفصال از خدمت محکوم شد.

مرادی در پایان از همه ادارات و سازمان ها در همراهی و همکاری با ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان و همچنین مدیرانی که اجرای قانون را سرلوحه کار خود قرار داده اند، تقدیر کرد و گفت: مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری خوزستان برای همگان لازم الاجراست و قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مدیر خوزستانی به یک سال انفصال از خدمت محکوم شد

یک مدیر خوزستانی به یک سال انفصال از خدمت محکوم شد