مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 18:152020-09-21سياسي

خلبانان عملیات «کمان 99» در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تجلیل می شوند


نشست تخصصی عملیات «کمان 99» همراه با تجلیل از خلبان حاضر در این عملیات، فردا یک مهر در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، برگزار خواهد شد.

- خلبانان عملیات کمان 99 در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تجلیل می شوند نشست تخصصی عملیات کمان 99 همراه با تجلیل از خلبان حاضر در این عملیات، فردا یک مهر در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایستا، این نشست در راستای برنامه های ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس است که همزمان با سالروز این عملیات برگزار خواهد شد.

در این نشست علاوه بر بررسی عملکرد و طرح ریزی عملیات کمان 99 به صورت تخصصی، از خلبانان حاضر در این عملیات تقدیر و تجلیل به عمل می آید.

نشست تخصصی عملیات کمان 99 ، سه شنبه یکم مهر از ساعت 9 صبح در سالن جلسات قصر شیرین موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزارخواهد شد.

عملیات کمان 99 یا 140فروندی ، دوّمین عملیات هوایی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم بعث عراق است که سحرگاه اول مهرماه 1359 انجام شد.

این عملیات به تلافی حمله عراق در 31 شهریورماه طرح ریزی و اجرا شد.

در این عملیات بیش از 200 فروند هواپیمای جنگنده حضور داشتند که 140 فروند از این تعداد از مرز ایران خارج و وارد مرز عراق شد و اکثر پایگاه های نظامی و حیاتی عراق را مورد هدف قرار داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلبانان عملیات «کمان 99» در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تجلیل می شوند

خلبانان عملیات «کمان 99» در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تجلیل می شوند