مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 16:302020-09-21ورزشي

شرکت 8000 کرمانشاهی در آماده باش


رییس هیات ورزش همگانی استان کرمانشاه بااشاره به اتمام پویش سراسری آماده باش در کرمانشاه، گفت: حدود هشت هزار مربی، ورزشکار و خانواده کرمانشاهی در چالش های این پویش سراسری شرکت کردند.

- ایسنا/کرمانشاه رییس هیات ورزش همگانی استان کرمانشاه بااشاره به اتمام پویش سراسری آماده باش در کرمانشاه، گفت: حدود هشت هزار مربی، ورزشکار و خانواده کرمانشاهی در چالش های این پویش سراسری شرکت کردند.

نریمان رحمانی در گفت و گو با ایسنا، به تاثیر منفی شیوع بیماری کرونا بر میزان تحرک مردم اشاره کرد و افزود: از زمانی که این بیماری شیوع پیدا کرده، بواسطه تعطیلی بسیاری از باشگاه ها و فعالیت های ورزشی شاهد کاهش میزان تحرک مردم نسبت به قبل هستیم.

وی تصریح کرد: این امر درحالی است که یکی از راه های مقابله با بیماری کرونا، سلامتی جسم و روح و تقویت سیستم ایمنی بدن است که بخشی از آن از طریق انجام منظم ورزش های روزانه بدست می آید.

رییس هیات ورزش های همگانی استان کرمانشاه اضافه کرد: دراین راستا، فدراسیون ورزش همگانی از حدود چندماه پیش به منظور کاهش کم تحرکی مردم و مقابله با بیماری کرونا برنامه ای را در دستور کار قرار داد که ما نیز آن را از 16 مرداد در استان کرمانشاه اجرایی کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 8000 کرمانشاهی در آماده باش

شرکت 8000 کرمانشاهی در آماده باش