مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 13:452020-09-21حوادث

پلیس فتا خراسان شمالی دانشجوی هتاک به استاد در فضای مجازی را دستگیر کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا یوسف شاکری، رییس پلیس فتا خراسان شمالی گفت: در پی شکایت یکی از اساتید دانشگاه مبنی بر توهین و فحاشی اینترنتی، - رییس پلیس فتا استان خراسان شمالی از دستگیری دانشجویی که با هدف گرفتن نمره از استاد خود اقدام به فحاشی و توهین به وی در شبکه اجتماعی کرده بود، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا یوسف شاکری، رییس پلیس فتا خراسان شمالی گفت: در پی شکایت یکی از اساتید دانشگاه مبنی بر توهین و فحاشی اینترنتی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

شاکری ادامه داد: در بررسی و پس از انجام تحقیقات کارشناسان، عامل ارسال پیام های تهدیدآمیز که یکی از شاگردان شاکی است شناسایی و دستگیر شد.

رییس پلیس فتا خراسان شمالی تصریح کرد: این فرد در مواجه با قراین و شواهد صراحتاً ضمن اقرار به ارتکاب جرم، انگیزه خود را انتقام گرفتن از استاد به دلیل نمره پایینی که در امتحانات به وی داده بود بیان کرد.

وی افزود: رعایت اخلاق در فضای مجازی به خصوص در شبکه های اجتماعی یکی از ضروریات است که کاربران باید به آن پایبند باشند؛ گاهی اوقات کاربران فضای مجازی به گمان اینکه هیچ گاه شناسایی نمی شوند اقدام به توهین، افترا و نشر اکاذیب برای افراد حقیقی و حقوق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس فتا خراسان شمالی دانشجوی هتاک به استاد در فضای مجازی را دستگیر کرد

پلیس فتا خراسان شمالی دانشجوی هتاک به استاد در فضای مجازی را دستگیر کرد