مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 13:152020-09-21سياسي

برپایی نمایشگاه عکس اخوان برای بزرگداشت دفاع مقدس در شیراز


نمایشگاه عکس اخوان با موضوع ایثار و شهادت، همزمان با نخستین روز گرامیداشت هفته دفاع مقدس در تالار حافظ شیراز، آغاز به کار کرد.

- ایسنا/فارس نمایشگاه عکس اخوان با موضوع ایثار و شهادت، همزمان با نخستین روز گرامیداشت هفته دفاع مقدس در تالار حافظ شیراز، آغاز به کار کرد.

صبح دوشنبه 31 شهریور و در نخستین روز از هفته دفاع مقدس و همزمان با آیین تجلیل از پیشکسوتان این عرصه، نمایشگاه عکس اخوان، با موضوع ایثار و شهادت در محل تالار حافظ شیراز، افتتاح شد.

مدیر کانون بسیج رسانه شیراز در این خصوص به خبرنگاران گفت: این نمایشگاه با هدف گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس و با رویکرد ایثار و شهادت، برپا شده است.

رضا جاویدی یادآور شد: این نمایشگاه 40 اثر عکاسان خبری استان فارس را در بر گرفته که مضامین همه آثار موضوع ایثار و شهادت است.

جاویدی با بیان اینکه تاریخ نگاری، وقایع نگاری و مستندسازی دوران جنگ تحمیلی مرهون هنر عکاسی و عکاسانی است که پابه پای رزمندگان اسلام جبهه ها را درنوردیدند، ادامه داد: این نمایشگاه به یاد عکاس جاوید الاثر دوران مقدس کاظم اخوان برپا شده است.

مدیر کانون بسیج رسانه شیراز افزود: عکس های به نمایش درآمده در این نمایشگاه مربوط به برنامه های یادواره شهداء، کاروان شهدای شاهدان بصیر، تشییع شهدای گمنام دفاع مقدس، رژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه عکس اخوان برای بزرگداشت دفاع مقدس در شیراز

برپایی نمایشگاه عکس اخوان برای بزرگداشت دفاع مقدس در شیراز