مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 12:252020-09-21سياسي

جهاد امروز ایستادگی بر روی آرمان ها و ارزش های انقلاب است


نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: امروز جهاد در این است که پای آرمانهای دفاع مقدس ایستاده و بر روی ارزش هایی که برای آن 42 سال است خون داده ایم ایستادگی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله عبدالکریم عابدینی دوشنبه در مراسم چهلمین سالگرد دفاع مقدس که در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: جهاد در راه خدا حقی است که خداوند بر گردن مؤمنین گذاشته است.

وی افزود: امروز جهاد در این است که پای آرمانهای دفاع مقدس ایستاده و بر روی ارزش هایی که برای آن 42 سال است خون داده و دفاع می کنیم ایستادگی داشته باشیم.

امام جمعه قزوین بیان کرد: در قرآن بین کسانی که در راه خدا قیام می کنند و با دشمنان خدا مبارزه می کنند و کسانی که راه آفیت طلبی برگزیده و در خانه می نیشینند تفاوت قائل شده و این دو را با یکدیگر برابر نمی داند.

وی با بیان اینکه جهاد کنندگان در راه خدا دارای ارزش های والایی در نزد حضرت حق هستند، عنوان کرد: غفران و رحمت الهی شامل کسانی می شود که با از خودگذشتگی و رشادت در راه آرمانهای دین تلاش می کنند.

آیت الله عابدینی در پایان یادآور شد: امیرالمومنین علی (ع) نیز همیشه از کسانی که در راه خدا مجاهدت نمی کردند گلایه کرده و جهاد در راه خدا را از درب های بهشت الهی می دانستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد امروز ایستادگی بر روی آرمان ها و ارزش های انقلاب است

جهاد امروز ایستادگی بر روی آرمان ها و ارزش های انقلاب است