مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 12:102020-09-21پزشكي

شناسایی یک فرد کلاهبردار در کاشان با شگرد فروش واکسن آنفولانزا


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از شناسایی یک فرد سودجو در کاشان که با شگرد فروش واکسن آنفولانزا اقدام به کلاهبرداری می کرد، - خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن تقی زاده ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هنوز واکسن آنفولانزا در سطح کشور توزیع نشده است، اظهار داشت: همشهریان و هموطنان عزیز به هیچ عنوان فریب فروش واکسن آنفولانزا را نخورند چراکه ممکن است واکسن های تقلبی به نام واکسن آنفولانزا به آنها فروخته شود.

وی با بیان اینکه یک فرد سودجو در کاشان که با شگرد فروش واکسن آنفولانزا اقدام به کلاهبرداری می کرد، ابراز داشت: یکی از فضاهایی که سوداگران برای فروش واکسن های تقلبی به نام واکسن آنفولانزا از آن استفاده می کنند فضای مجازی است که شهروندان باید مراقب این افراد باشند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به اینکه مردم تا اطلاع ثانوی از مراجعه به مراکز درمانی و داروخانه ها برای خرید واکسن آنفولانزا خودداری کنند، تصریح کرد: در صورت توزیع واکسن این موضوع از طریق رسانه ها به مردم اطلاع رسانی می شود.

وی با بیان اینکه قرار است این واکسن از طریق یک سامانه ای که در اختیار داروخانه هاست بین آنها توزیع شود، خاطرنشان کرد: بعد از توزیع واکسن مردم می توانند با در دست داشتن کارت ملی به داروخانه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی یک فرد کلاهبردار در کاشان با شگرد فروش واکسن آنفولانزا

شناسایی یک فرد کلاهبردار در کاشان با شگرد فروش واکسن آنفولانزا