مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 11:352020-09-21اقتصادي

آغاز به کار دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی درآذربایجان غربی


دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی درآذربایجان غربی راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، بعد از ظهر امروز، دبیرخانه طرح ملی مشاغل خانگی در آذربایجان غربی و با حضور رییس جهاد دانشگاهی استان، رییس صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی و معاونین اداره کار و سایر مسئولان استانی،دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی درآذربایجان غربی با حضور مسئولان استانی آغاز به کار کرد.

امین رستم زاده، رییس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی در این مراسم با اشاره به اینکه در این مرحله از طرح ملی مشاغل خانگی که به صورت همزمان با سایر استان ها در حال اجراست، اظهار داشت: امیدواریم با برنامه ریزی دقیق و مدون به اهداف اشتغالزایی این طرح ملی دست یابیم.

وی ادامه داد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی و آغاز ثبت نام از متقاضیان راه اندازی کسب و کارهای خانگی در استان توسط جهاد دانشگاهی با ظرفیت  500  نفر در حال اجرا است.

رستم زاده با اعلام اینکه این طرح با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صندوق کارآفرینی امید برگزار می شود تصریح کرد: علاقمندان به راه اندازی کسب و کارهای خانگی می توانند با مراجعه به سایت inhb.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی درآذربایجان غربی

آغاز به کار دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی درآذربایجان غربی