مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 11:252020-09-21اقتصادي

اعتبار 235 میلیارد تومانی پروژه های عمرانی اردبیل روزهای آینده ابلاغ می شود


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: اعتبار 235 میلیارد تومانی سازمان برنامه و بودجه برای پروژه های عمرانی استان اردبیل در روزهای آینده ابلاغ خواهد شد.

- ایسنا/اردبیل رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: اعتبار 235 میلیارد تومانی سازمان برنامه و بودجه برای پروژه های عمرانی استان اردبیل در روزهای آینده ابلاغ خواهد شد.

داود شایقی 31 شهریور در دیدار با رییس سازمان برنامه و بودجه اظهار کرد: با دستور رییس سازمان قرار است ظرف روزهای آینده مبلغ 235 میلیارد تومان سهم استان در تکمیل پروژه های عمرانی ابلاغ شود.

وی خاطرنشان کرد: از این رقم 100 میلیارد تومان برای پروژه راه آهن اردبیل در نظر گرفته شده است تا روند اجرایی این پروژه زیربنایی در استان اردبیل در نیمه دوم سال سرعت بیشتری به خود بگیرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل افزود: 35 میلیارد تومان از این منابع برای تکمیل پل قدس در اختیار شهرداری قرار می گیرد تا این پروژه عمران شهری نیز با سرعت بیشتر تا پایان امسال تکمیل و آماده بهره برداری شود.

شایقی ادامه داد: برای سایر پروژه های سفر رییس جمهور 100 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است تا با ابلاغ و تخصیص آن این اعتبار به ویژه در بخش راه، تکمیل طرح های آب و خاک و پروژه های با پیشرفت 80 درصد صرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار 235 میلیارد تومانی پروژه های عمرانی اردبیل روزهای آینده ابلاغ می شود

اعتبار 235 میلیارد تومانی پروژه های عمرانی اردبیل روزهای آینده ابلاغ می شود