مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 10:552020-09-21اجتماعي

مدرسه مجازی، توفیق اجباری یا نامطلوب؟!/دلایل مخالفان و موافقان


برخی می گویند حال که کرونا این زنجیر را از دست و پای بچه های ما باز کرده چرا باید نگران و ناخرسند باشیم و در مقابل این نظر هم هست که این شیوه بجه ها را از واقعیت دور می کند.

- مدرسه مجازی، توفیق اجباری یا نامطلوب؟!/دلایل مخالفان و موافقان برخی می گویند حال که کرونا این زنجیر را از دست و پای بچه های ما باز کرده چرا باید نگران و ناخرسند باشیم و در مقابل این نظر هم هست که این شیوه بجه ها را از واقعیت دور می کند.

عصر ایران؛ مهرداد خدیر- سال جدید تحصیلی (1400- 1399) در تاریخ آموزش و پرورش مدرن در ایران، بی‌سابقه‌ترین و متفاوت‌ترین است.

چرا‌که دانش‌آموزان و معلمان، به‌جای حضور فیزیکی در کلاس‌های درس، از راه دور و از طریق وسایل مدرن ارتباطی - لپ تاپ، تبلت و گوشی تلفن‌همراه- یاد می‌دهند و یاد می‌گیرند یا قرار است از این طریق یاد بگیرند.

آموزش غیر‌حضوری البته انتخابی است از سر ناگزیری و به خاطر اجبار و تحمیل شیوع ویروس کرونا و چون هنوز واکسن و دارویی برای آن ساخته یا پیدا نشده از بیم آن به این شیوه پناه برده‌اند و اگر چنین نبود ترجیح آموزش و پرورش،‌شیوه‌های سنتی و روش‌های پادگانی است و آن‌قدر دل‌کندن از آن دشوار است که رییس جمهوری در پیام آغاز سال تحصیلی بر رعایت نظم به سبک پادگان‌ها ولو در شیوه غی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه مجازی، توفیق اجباری یا نامطلوب؟!/دلایل مخالفان و موافقان

مدرسه مجازی، توفیق اجباری یا نامطلوب؟!/دلایل مخالفان و موافقان