مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 10:402020-09-21پزشكي

اعطای جایزه ملی برای رفع چالش های کرونا برای کودکان


معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) در ایران، جایزه ملی به منظور رفع چالش های فراروی کودکان و نوجوانان با موضوع کووید-19 را برگزار می کند.

- معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) در ایران، جایزه ملی به منظور رفع چالش های فراروی کودکان و نوجوانان با موضوع کووید-19 را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جایزه ملی راهکارهای نوآورانه برای رفع چالش های فراروی کودکان و نوجوانان با موضوع کووید- 19 با هدف توسعه روش های خلاقانه در زمینه های آموزش، تغذیه، بهداشت، سلامت جسمی و روحی، حمایت از کودکان، اقتصاد و محیط زیست، فرهنگ، تفریح و ورزش برگزار می شود.

فراهم کردن بسترهای قابل دسترس و فراگیر آموزش مجازی ، طراحی سیستم های بهداشتی دیجیتال ، حمایت از کودکان در برابر آزار و اذیت در فضای مجازی ، ارائه راهکارهای مهارتی برای نوجوانان ، تلنگرهای نوآورانه ، نوآوری های مقرون به صرفه و اجتماعی و سایر راه کارها با به کارگیری فناوری های پایه و نوظهور از محورهایی است که در این جایزه ملی بررسی خواهد شد.

شرکت در این رویداد فناورانه تا 30 مهرماه امسال تمدید شد و علاقه مندان می توانند برای شرکت در این جایزه ملی راه کارهای فناورانه، خلاق و کاربردی خود را به دبیرخانه این جایزه ارسال ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای جایزه ملی برای رفع چالش های کرونا برای کودکان

اعطای جایزه ملی برای رفع چالش های کرونا برای کودکان