مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 10:052020-09-21اقتصادي

رصد سیستمی و بر خط موجودی کالا در آذربایجان شرقی


سرپرست معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی ضمن تاکید بر فعال شدن انجمن ها و تشکل ها در خصوص ثبت نام در سامانه جامع انبارها از رصد سیستمی و بر خط موجودی کالا در استان خبر داد.

- سرپرست معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خبر داد رصد سیستمی و بر خط موجودی کالا در آذربایجان شرقی ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی ضمن تاکید بر فعال شدن انجمن ها و تشکل ها در خصوص ثبت نام در سامانه جامع انبارها از رصد سیستمی و بر خط موجودی کالا در استان خبر داد.

یوسف پایدار با بیان این که فهرست 602 قلم کالای مشمول ثبت موجودی در سامانه جامع انبار وجود دارد، گفت: اقدامات مرتبط با ثبت اطلاعات 18 قلم کالای اولویت دار مشمول اخذ رسید حواله با جدیت پیگیری می شود و تولید کنندگان و وارد کنندگان این اقلام باید اطلاعات کالایی خود را به صورت جامع در این سامانه ثبت کند.

وی گفت: عدم ثبت اطلاعات کالاهای مشمول در سامانه جامع انبارها به عنوان عرضه خارج از شبکه و قاچاق محسوب خواهد شد.

وی با اشاره به ابعاد حمایتی واحد نظارت و بازرسی سازمان از تولید کنندگان و مصرف کنندگان، افزود: با فعال شدن هرچه بیشتر نمایندگان اتاق بازرگانی، انجمن ها، تشکل ها و خانه صنعت و از طریق تعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد سیستمی و بر خط موجودی کالا در آذربایجان شرقی

رصد سیستمی و بر خط موجودی کالا در آذربایجان شرقی