مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 09:552020-09-21سياسي

هفته دفاع مقدس 200 برنامه ویژه جامعه عشایری برگزار می شود


فرمانده سپاه عشایر فارس اعلام کرد که در ایام هفته دفاع مقدس 200 برنامه در منطقه عشایرنشین استان با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرایی می شود.

- ایسنا/فارس فرمانده سپاه عشایر فارس اعلام کرد که در ایام هفته دفاع مقدس 200 برنامه در منطقه عشایرنشین استان با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرایی می شود.

سرهنگ پاسدار افسری دوشنبه 31 شهریور در یک کنفرانس خبری ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، با بیان اینکه امسال اجرای برنامه های این هفته با محوریت کمک های مومنانه اجرایی می شوند، گفت: نذر خون توسط جامعه عشایر، تجلیل از رزمندگان و ایثارگران، اهداء کمک های مومنانه و سرکشی و بازدید از خانواده های شهدا از مهمترین برنامه های این هفته سپاه عشایر استان است.

او افزود: برگزاری اردوهای جهادی، ضد عفونی و محلول پاشی محل اسکان عشایر، پلاک کوبی دام های عشایر، برگزاری کلاس های ترویجی و فرهنگی با موضوع تقویت باورها و فرهنگ جامعه عشایر از دیگر برنامه های این هفته است.

فرمانده سپاه عشایر فارس با بیان اینکه عشایر استان در هشت سال دفاع مقدس، 2 هزار شهید سرافراز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، ادامه داد: 113 جانباز و 147 آزاده، برگ زرین دیگری از نقش عشایر در دفاع مقدس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته دفاع مقدس 200 برنامه ویژه جامعه عشایری برگزار می شود

هفته دفاع مقدس 200 برنامه ویژه جامعه عشایری برگزار می شود