مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 08:452020-09-21اقتصادي

وقتی کرونا و دیابت همدست می شوند!


دردها کنار هم که جمع می شوند روزگار سخت تر می گذرد، کرونا، گرانی، تحریم و دیابت را که کنار هم می گذاری این سختی گذران زندگی را برای افرادی که دیابت دارند بیشتر می توان حس کرد و به قول یکی از این افراد دیابتی؛ خدا به دادمان برسد با هزینه‌های امروز و کرونا، دیابت هم داشته باشی.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکرم رحیمی که روزانه مجبور به تزریق انسولین برای کنترل دیابت خود است می گوید: سال هاست که از دیابت رنج می برم اما چند سالی است بیماریم پیشرفت کرده و بر روح و روانم تاثیر گذاشته است.

وی می گوید که به خاطر بیماریم همیشه حالت خستگی و کسالت و استرس دارم اما در دوران کرونا این استرس ها بیشتر شده و کنترل آن برایم سخت شده است، به خصوص وقتی که برای پیدا کردن انسولین باید به تمام داروخانه ها سر بزنم.

این بیمار دیابتی می گوید: در طول شبانه‌روز هر چه آب می‌نوشم عطشم برطرف نمی‌شود و نوعی تنگی نفس هم دارم که با زدن ماسک بیشتر تشدید می شود و مدام نگران عوارض و علائم پیش‌بینی نشده هستم.

مستوره از دیگر بیماران دیابتی می گوید: متاسفانه هیچ اطلاع رسانی و آموزش دقیقی برای بیماران دیابتی وجود ندارد که در این شرایط کرونایی بتوانند از خود و خانواده شان بهتر مراقبت کنند، ما هم مثل سایرین ماسک می زنیم و بهداشت را رعایت می کنیم اما این یک واقعیت است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی کرونا و دیابت همدست می شوند!

وقتی کرونا و دیابت همدست می شوند!