مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 07:252020-09-21سياسي

تجربه های دفاع مقدس را برای شکست دشمن درعرصه اقتصاد به کار بگیریم


فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: امیدواریم از تجربه های دوران دفاع مقدس در دیگر صحنه های سیاسی و اقتصادی استفاده کنیم و پشت حریف و دشمن را به خاک بمالیم.

- خرم آباد- فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: امیدواریم از تجربه های دوران دفاع مقدس در دیگر صحنه های سیاسی و اقتصادی استفاده کنیم و پشت حریف و دشمن را به خاک بمالیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار مرتضی کشکولی صبح امروز دوشنبه در حاشیه مراسم تجلیل از پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس ضمن تبریک چهلمین سالگرد دفاع مقدس به مردم عزیز و انقلابی به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران و رزمندگان اظهار داشت: بعد از چهل سال آثار و برکات جنگ آنچنان با تحکیم انقلاب عجین است که هنوز هم این مراسمات جزو مراسماتی است که همه حضور می یابند و تبریک می گویند و تنها مخصوص نیروهای نظامی، ارتشی و سپاهی نیست.

وی با بیان اینکه اولین بار بوده که در تاریخ ایران عزیز ما که در یک جنگ جهانی 8 ساله پیروز بودیم، تصریح کرد: البته ملت بود که پیروز شد، بسیجی ها و پاسدارها و ارتشی ها هم فدایی و سرباز ملت هستند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تاکید بر اینکه مردم هنوز این ارزش های دفاع مقدس را زنده نگه داشته اند، افزود: امیدواریم از این تجربه ها در دیگر صحنه های سیاسی و اقتصادی استفاده کنیم و پش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه های دفاع مقدس را برای شکست دشمن درعرصه اقتصاد به کار بگیریم

تجربه های دفاع مقدس را برای شکست دشمن درعرصه اقتصاد به کار بگیریم