مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 07:252020-09-21سياسي

هشت سال مقاومت


هشت سال دفاع مقدس، حدیث ماندگار پایداری، دلاوری و فداکاری ملتی است که در راه دفاع از مکتب، انقلاب و میهن اسلامی خویش، قله های بلند رشادت و شهادت را درنوردید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ئالا شهسواری/سلام بر آنهایی که از نفس افتادند تا ما از نفس نیفتیم، سلام بر دلاورانی که قامت راست کردند تا ما قامت خم نکنیم، سلام بر مجاهدانی که به خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم.

در طول تاریخ بلند این سرزمین، کسانی بوده اند که جان و مال خود را بدون ذره ای بخل و خساست خرج اعتلا و سربلندی ایران و ایرانیان کرده ‍ اند.

گره خوردن این ایثار و از خودگذشتگی در سایه فرهنگ انسان ساز عاشورا، تابلوی زیبا و خونرنگی بوده که به تاریخ معاصر ایران رنگ و جلوه دیگری بخشیده است.

هشت سال دفاع مقدس، حدیث ماندگار پایداری، دلاوری و فداکاری ملتی است که در راه دفاع از مکتب، انقلاب و میهن اسلامی خویش، قله های بلند رشادت و شهادت را درنوردید و دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشت.

تحمیل جنگ هشت ساله به ایران، دومین موج اتحاد و حرکت مردمانی را در پی داشت که برای آزاد زیستن، بهای بسیار پرداخته بودند و در این عرصه، با ایمانشان چنان به مبارزات خود بعد معنوی بخشیدند که از دل مرارت های بی شمار جنگ، ارزش هایی چون شرافت، ایمان، عشق، شجاعت، تدبیر و ایثار تبلور یاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشت سال مقاومت

هشت سال مقاومت