مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 06:452020-09-21سياسي

زنگ مهر مقاومت در ساوه نواخته شد


به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و با حضور جمعی از مسوولین زنگ مهر و مقاومت در دبیرستان شهید حاج رضا تهرانی ساوه نواخته شد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، صبح امروز و به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و با حضور جمعی از مسوولین زنگ مهر و مقاومت در دبیرستان شهید حاج رضا تهرانی ساوه نواخته شد.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه در این برنامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: انقلاب اسلامی ما زمانی واقع شد که یک تفکر مقاومتی توسط حضرت امام در جامعه ایجاد شد و این تفکر ایستادگی در برابر ظالم بود.

حجت اله دستجانی افزود: همین تفکر بود که دشمنان را بر آن داشت تا علیه انقلاب اسلامی ایران برخیزند چراکه مردم زمان انقلاب ما همان مردم زمان طاغوت بودند اما چرا بعد از انقلاب استکبار دشمن درجه یک همین مردم شد؟ دلیلش تغییر تفکر مردم بود.

  وی با اشاره به تلاش همه جانبه دشمن برای از بین بردن این تفکر در اوایل انقلاب اضافه کرد: وقتی دشمن دید هیچکدام از نقشه هایش عملی نمی شود رو به جنگی تمام عیار علیه کشور تازه انقلاب شده ایران آورد که در آن شرق و غربی که همواره با هم در تنش بودند برای از بین بردن این تفکر انقلابی و نظام ولایی متحد و یکپارچه شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ مهر مقاومت در ساوه نواخته شد

زنگ مهر مقاومت در ساوه نواخته شد