مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 06:302020-09-21سياسي

تک تک اتفاقات جنگ تحمیلی حاوی درس و پیام است


ما وظیفه داریم ارزشهای دفاع مقدس را به نسل جوان که در سال های آینده سکاندار کشور خواهند بود منتقل کنیم چون تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت زنده باشد، - ایسنا/البرز فرماندار کرج گفت: ما وظیفه داریم ارزشهای دفاع مقدس را به نسل جوان که در سال های آینده سکاندار کشور خواهند بود منتقل کنیم چون تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت زنده باشد، دشمن نمی تواند به اهداف خود برسد.

غفور قاسمپور روز دوشنبه 31 شهریور در حاشیه مراسم متمرکز تجلیل از پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس که در سالن نژاد فلاح کرج برگزار شد، اظهار کرد: این مراسم گام کوچکی در راستای قدردانی از کسانی است که برای دفاع از این مرز و بوم در جنگ تحمیلی از جان خود گذشتند و اجازه ندادند ذره ای از این خاک به تصرف دشمن در بیاید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: امنیت و آرامش فعلی کشور مرهون ایثار و از خودگذشتگی کسانی است که بدون چشم داشتی برای حفاظت از عزت و شرف این مرز و بوم در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور یافته و بسیاری از آنها شربت شهادت نوشیدند.

وی افزود: تک تک اتفاقاتی که در جنگ تحمیلی افتاد حاوی پیام و درس است و ما باید میراث دار ارزش و آرمان خون های ریخته شده در طول این هشت سال باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تک تک اتفاقات جنگ تحمیلی حاوی درس و پیام است

تک تک اتفاقات جنگ تحمیلی حاوی درس و پیام است