مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 06:102020-09-21اجتماعي

136 اتوبوس و ون مناسب سازی شده در خدمت جانبازان و معلولان پایتخت


مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: شرکت واحد وظیفه خود می داند که تا جای ممکن، با مناسب سازی ناوگان اتوبوسرانی و ارائه خدمات ویژه به افراد دارای معلولیت، - مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: شرکت واحد وظیفه خود می داند که تا جای ممکن، با مناسب سازی ناوگان اتوبوسرانی و ارائه خدمات ویژه به افراد دارای معلولیت، امکان حضور این افراد را در جامعه تسهیل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود ترفع بااشاره به فعالیت سامانه حمل و نقل ویژه معلولان و جانبازان و عضویت بیش از 4000 شهروند دارای معلولیت که روزانه از خدمات آن استفاده می کنند، گفت: این سامانه متشکل از 74 دستگاه اتوبوس مناسب سازی شده و 62 دستگاه وَن ویژه معلولان است.

وی با اشاره به اینکه پنج میلیارد تومان برای خرید خودروی مخصوص جانبازان و معلولان تخصیص داده شده اما مناقصه برگزار شده برنده ای نداشته است، اظهار کرد: البته همچنان پیگیر خرید این خودروها هستیم تا بتوانیم پاسخگوی تعداد بیشتری از این عزیزان باشیم.

وی با بیان اینکه علاوه بر این، بخش اعظم ایستگاه های خطوط تندرو برای افراد دارای معلولیت مناسب سازی شده اند، تصریح کرد: این اقدام و پیش بینی صندلی ویژه توان خواهان در اتوبوس های بی آر تی، استفاده از ناوگان اتوبوسرانی را برای این عزیزان امکان پذیر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

136 اتوبوس و ون مناسب سازی شده در خدمت جانبازان و معلولان پایتخت

136 اتوبوس و ون مناسب سازی شده در خدمت جانبازان و معلولان پایتخت