مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 05:502020-09-21سياسي

بازخوانی دفاع مقدس عزم ها را ذر گام دوم انقلاب راسخ تر خواهد کرد


فرمانده ارشد نظامی ارتش در فارس و کهگیلویه و بویر احمد تاکید کرد: مرور و بازخوانی خاطرات دفاع مقدس به عنوان گنجینه ای عظیم و نیاز راهبردی برای نسل جوان محسوب می شود و بضافه ه مثابه دانشگاهی بزرگ است که می تواند آنها را در توسعه گام دوم راسخ تر سازد.

- ایسنا/فارس فرمانده ارشد نظامی ارتش در فارس و کهگیلویه و بویر احمد تاکید کرد: مرور و بازخوانی خاطرات دفاع مقدس به عنوان گنجینه ای عظیم و نیاز راهبردی برای نسل جوان محسوب می شود و بضافه ه مثابه دانشگاهی بزرگ است که می تواند آنها را در توسعه گام دوم راسخ تر سازد.

امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی دوشنبه 31 شهریور در آیین آغاز هفته دفاع مقدس که در تالار حافظ شیراز برگزار شد، بیان کرد: جنگ تحمیلی با توطئه غربی و فریب رژیم بعثی آغاز شد و اگرچه خسارت های زیادی به کشور وارد کرد اما دفاع مقدس تجربیان ارزشمندی پیش روی انقلاب از جمله اثبات دشمنی قدرت های غربی با انقلاب را نشان داد؛ خصومتی که با گذشت چهار دهه از انقلاب حتی به بهای بی اعتبار شدنشان در نظام جهانی، همچنان ادامه دارد.

او ادامه داد: انقلاب ثابت کرد که در ابتدای گام دوم با جوانان انقلابی و تجربه پیشکسوتان و مقاومت مردم از چالش ها به سلامت عبور کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازخوانی دفاع مقدس عزم ها را ذر گام دوم انقلاب راسخ تر خواهد کرد

بازخوانی دفاع مقدس عزم ها را ذر گام دوم انقلاب راسخ تر خواهد کرد