مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 05:252020-09-21ورزشي

کارتها به سود آبی ها/ شانس بیشتر استقلال نسبت به الشرطه برای صعود


استقلال حتی در صورت پیروزی یک بر صفر مقابل الاهلی عربستان، باز هم شانس بیشتری برای صعود به مرحله بعدی نسبت به الشرطه دارد؛ البته مشروط بر اینکه آبی ها در این مسابقه کارت زرد یا قرمز نگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در پایان دور پنجم لیگ قهرمانان آسیا در گروه اول مسابقات، آبی پوشان به دلیل توقف یک - یک مقابل حریف عراقی با 2 امتیاز در پایین جدول قرار گرفتند تا صعود آنها به مرحله بعدی مسابقات در گروی پیروزی در آخرین بازی مقابل الاهلی عربستان باشد.

دیداری که طبق برنامه روز چهارشنبه 2 مهر و از ساعت 18:30 به وقت تهران برگزار می شود.

توقف و شکست آبی پوشان مقابل الاهلی با هر نتیجه ای منجر به صعود الشرطه عراق به مرحله بعدی می شود و پیروزی استقلال با هر نتیجه ای شاگردان نامجو مطلق را راهی مرحله بعدی می کند.

در صورتی که استقلال با نتیجه یک بر صفر در بازی پایانی به پیروزی برسد، در جدول همه آمارهای آنها با الشرطه برابری می کند و کار به شمردن کارتهای زرد و قرمز می کشد که در این صورت هم استقلال به دلیل دریافت کارتهای رنگی کمتر (تا پیش از بازی پایانی) شانس بیشتری نسبت به حریف خواهد داشت.

آبی پوشان در سه بازی قبلی خود 5 کارت زرد دریافت داشته اند و تیم الشرطه با 6 کارت زرد و یک کارت قرمز امتیاز منفی بیشتری نسبت به آبی پوشان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارتها به سود آبی ها/ شانس بیشتر استقلال نسبت به الشرطه برای صعود

کارتها به سود آبی ها/ شانس بیشتر استقلال نسبت به الشرطه برای صعود