مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 04:252020-09-21سياسي

مصلحت عمومی مبنای مصوبات شورا باشد


رییس مرکز پژوهشهای شورای اسلامی شهر شیراز تاکید دارد که مبنای ارائه لوایح و بررسی و تصویب آنها در شوراها باید مصلحت عمومی شهروندان باشند.

- ایسنا/فارس رییس مرکز پژوهشهای شورای اسلامی شهر شیراز تاکید دارد که مبنای ارائه لوایح و بررسی و تصویب آنها در شوراها باید مصلحت عمومی شهروندان باشند.

داریوش ستایشگر در وبینار تخصصی تبیین مفاهیم صرفه و صلاح مردم و رعایت آن در مصوبات شورای شهر با تاکید بر اینکه نقطه شروع موضوع صرفه و صلاح موضوع سیاست هاست، افزود: ما در گام اول باید مشخص کنیم چه چیزی به نفع شهروندان و کیفیت زندگی آنهاست، شاخص های ارتقای کیفیت زندگی امروزه مشخص است و می تواند مبنای تصمیم گیری باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شورای شیراز، ستایشگر با بیان اینکه در موضوع سیاست ها ما توسعه پایدار را داریم که می تواند به عنوان سیاست پیشینی در قانون گذاری و مصوبه ها حضور داشته باشد، گفت: حفظ منابع برای نسل های آینده، بی شک منفعت عمومی فعلی را محدود می سازد این موضوع بسیار عمیق تر و پیشینی تر از منفعت عمومی، منفعت شهر، شهروندان و یا شهرداری است.

او مباحث توسعه پایدار و یا مباحث صلاح و صرفه را مبتنی بر مبانی علمی دانست و عنوان داشت: برای مثال در پاندمی اخیر کرونا مرجع علمی، محدودیت را مصلحت شهر می داند اما مراجعه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصلحت عمومی مبنای مصوبات شورا باشد

مصلحت عمومی مبنای مصوبات شورا باشد