مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 17:252020-09-20اقتصادي

ضرورت تأمین آب موردنیاز بخش معدن در سمنان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با تأکید بر ضرورت تأمین آب موردنیاز بخش معدن از سوی دستگاه متولی این امر، به نقش اساسی معادن در توسعه شرق استان تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان، علی تشنه دل در نشستی با جمعی از مسؤولان استانی در سالن کنفرانس این شرکت، در خصوص ضرورت تأسیس شهرک های تخصصی، اقدامات نظارتی اتاق اصناف و طرح های ویژه دستگاه های عضو این شورا بحث و تبادل نظر کرد.

او بر هماهنگی و همکاری دستگاه های اجرایی مختلف در حوزه تأمین زیرساخت ها برای پیشبرد اهداف توسعه ای استان سمنان تأکید کرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به تأسیس شهرک های تخصصی در استان سمنان تصریح کرد: تأمین آب مطالبه جدی بخش صنعت و معدن این استان است و دستگاه های متولی و خدمت رسان موظف هستند نسبت به تأمین این زیرساخت اساسی اهتمام ورزند.

او خاطرنشان کرد: توزیع آب به بخش های مختلف کشاورزی، صنعتی و معدنی در این استان باید عادلانه باشد؛ اما در حال حاضر این گونه نیست.

به گفته تشنه دل، معادن شرق استان سمنان به علت عدم تأمین آب موردنیاز، امکان فرآوری مواد معدنی را ندارند و فراهم کردن این زیرساخت یک مؤلفه تأثیرگذار و حائز اهمیت در رونق و شکوفایی اقتصادی در این منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تأمین آب موردنیاز بخش معدن در سمنان

ضرورت تأمین آب موردنیاز بخش معدن در سمنان