مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 17:202020-09-20سياسي

پاسخ شورای شیعه لبنان به اظهاراتی درباره تشکیل دولت


شورای عالی اسلامی شیعه در بیانیه ای آنچه چهره دینی برجسته این کشور در حق طایفه اسلامی شیعه و اظهارات تحریک طایفه ای و وارونه نشان دادن واقعیت و افترا بستن به این طایفه مطرح کرده محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، به نقل از سایت النشره، این شورا افزود، طایفه شیعه بهترین جوانان و انرژی‌های خود را در راه نبرد آزادسازی کشور و بیرون راندن تروریست‌های تکفیری و صهیونیستی از روستا‌ها و مناطق مختلف لبنان به لحاظ طایفه‌ای و مذهبی تقدیم کرد تا لبنان مایه افتخار عرب و آزادگان جهان باشد کل ملت از ثبات، آزادی و عزت ملی برخوردار باشند.

این شورا افزود: کسی به خارج تکیه کرده و در خدمت منافع مشکوک علیه منافع کشور و ملت است در مسیر تحریف واقعیت‌ها و گمراه سازی لبنانی‌ها در موضوع تشکیل دولت نجات گام برداشته؛ دولتی که حافظ وحدت لبنان و ملتش مطابق با منشور، قانون اساسی و اقتصادش است.

از این رو ما همه می‌خواهیم طایفه شیعه وزارت دارایی را حفظ کند بر پایه تاکیدمان بر مشارکت ملی در قدرت اجرایی توافق بین گروه‌های پارلمانی باید به بقیه فراکسیون‌های سیاسی در تشکیل دولت تسری یابد.

شورای عالی اسلامی شیعه نسبت بلند نشدن صدا‌هایی در محکومیت نقض منشوری در روزی که دولتی ناقص تشکیل شد که طایفه شیعه در آن مشارکت نداشت، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ شورای شیعه لبنان به اظهاراتی درباره تشکیل دولت

پاسخ شورای شیعه لبنان به اظهاراتی درباره تشکیل دولت