مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 16:252020-09-20بين الملل

صنعا: کشورهای مخالف آزادسازی مأرب حامیان القاعده و داعش هستند


رییس کمیته اطلاعات دولت صنعاء تصمیم آزادسازی مأرب را یک تصمیم ملی مستقل خواند و گفت که ملت یمن دخالت حامیان القاعده و داعش در قضیه آزادسازی مأرب را قاطعانه رد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یحیی الحاکم رییس کمیته اطلاعات دولت نجات ملی یمن در صنعاء در بیانیه ای از دستیابی این کمیته به اسناد موثقی خبر داد که واقعیت هایی مربوط به حامیان و پشتیبانان تروریسم در مأرب را فاش می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه المسیره، در این بیانیه آمده است: کشورهایی که از اقدامات مشروع ارتش و کمیته های مردمی و فرزندان مأرب در مقابله با القاعده و داعش ابراز نگرانی می کنند، همان کشورهای دخیل در حمایت از این گروه ها هستند.

الحاکم گفت: تصمیم آزادسازی مأرب یک تصمیم ملی مستقل است و ملت یمن با شدیدترین لحن دخالت در امور داخلی خود را رد می کند.

ارتش و کمیته های مردمی یمن پس از فتح شهر الحزم مرکز استان الجوف، به سمت مأرب پایتخت اقتصادی یمن و مرکز فرماندهی نیروهای ائتلاف عربی پیشروی کرده اند.

مقامات صنعاء می گویند، مأرب و الجوف از اهمیت ژئواقتصادی برخوردارند و یکی از بزرگترین منابع نفت و گاز را در منطقه به خود اختصاص داده اند و این نبرد تا آزادسازی کامل هر وجب از خاک یمن ادامه خواهد یافت و فشارها و تلاش ها برای متوقف کردن آن به جایی نخواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعا: کشورهای مخالف آزادسازی مأرب حامیان القاعده و داعش هستند

صنعا: کشورهای مخالف آزادسازی مأرب حامیان القاعده و داعش هستند