مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 15:502020-09-20سياسي

کرونا سن و وضعیت جغرافیایی را نمی شناسد


استاندار بوشهر  یکی از آثار مهم سفر معاون وزیر صمت به بوشهر را افزایش کشتی های حامل کالاهای اساسی به بندر بوشهر دانست و  گفت: کشتی تجاری حامل 28 هزار تن برنج به زودی در بندر بوشهر پهلو می گیرد.

- ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر  یکی از آثار مهم سفر معاون وزیر صمت به بوشهر را افزایش کشتی های حامل کالاهای اساسی به بندر بوشهر دانست و  گفت: کشتی تجاری حامل 28 هزار تن برنج به زودی در بندر بوشهر پهلو می گیرد.

عبدالکریم گراوند در جلسه شورای اداری استان بوشهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از حماسه آفرینی رزمندگان اسلام در 8سال جنگ تحمیلی اظهار داشت: اوائل پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن با تحلیل نادرست که یک انقلاب نوپا شکل گرفته است با مشارکت بلوک شرق و غرب، علیه جمهوری اسلامی ایران حمله ناجوانمردانه ای کرد که با نصرت الهی، نقش با ارزش امام راحل و رزمندگان اسلام، درس بزرگی به دشمنان دادند و پیروز میدان شدند.

وی، با بیان اینکه اکنون همان روحیه دفاع مقدس در جامعه در مقابله با کرونا حاکم است گفت: مردم و اقشار مختلف جامعه همانند 8 سال دفاع مقدس به یاری آسیب دیدگان اقتصادی در جریان بحران کرونا شتافتند و با مشارکت در رزمایش کمک مومنانه خدمات به ارزشی به جامعه هدف ارائه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا سن و وضعیت جغرافیایی را نمی شناسد

کرونا سن و وضعیت جغرافیایی را نمی شناسد