مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 15:452020-09-20سياسي

ارسال طرح تامین کالاهای اساسی از سوی کمیسیون بودجه به هیئت رییسه مجلس


رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از ارسال طرح تامین کالاهای اساسی به هیئت رییسه مجلس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، حمیدرضا حاجی بابایی رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به نشست امروز عصر کمیسیون متبوع خود گفت: امروز با حضور خرسندی رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) عملکرد اعتبارات هزینه ای و تملک دارایی های سرمایه ای کمیته امداد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه کمیته امداد به عنوان یکی از دستگاه های حمایتی توانسته نقش بسیار خوبی را در بحث اشتغالزایی ایفا کند، افزود: ما توانستیم در برنامه 5 ساله ششم توسعه مصوبه خوبی را در ماده 79 برای کمیته امداد داشته باشیم که براساس آن حقوق و مستمری افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی تا 4 برابر افزایش یافت.

وی تصریح کرد: براساس گزارش خرسندی، کمیته امداد با کسری بودجه مواجه است که با توجه به افراد پشت نوبت برای تحت پوشش قرار گرفتن توسط این کمیته، این موضوع باید بررسی شود.

*نگاه ویژه مجلس به کمیته امداد در بودجه 1400 حاجی بابایی با اشاره به مصوبه برداشت 2500 میلیارد تومان از محل بند (الف) تبصره ( 18) برای اشتغالزایی از محل صندوق ذخیره ارزی به کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: 1900 میلیارد تومان از این رقم به کمیته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال طرح تامین کالاهای اساسی از سوی کمیسیون بودجه به هیئت رییسه مجلس

ارسال طرح تامین کالاهای اساسی از سوی کمیسیون بودجه به هیئت رییسه مجلس