مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 15:252020-09-20اقتصادي

مشکل تهیه سوخت کشاورزان باید به حداقل برسد


رفع مشکل سوخت کشاورزان و چاه هایی که تاکنون نتوانستند از انرژی برق استفاده کنند باید مدنظر قرار گیرد و برطرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید علی آقازاده روز یکشنبه در نشست کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مرکزی در اراک اظهار کرد: هنوز در استان مرکزی مشکل سوخت تراکتورها؛ کشاورزان و چاه های که نتوانستند از انرژی برق استفاده کنند وجود دارد.

وی افزود: در فصل آینده زراعی و کشت باید به نحوی در این زمینه کارها طراحی و برنامه ریزی شود که مشکلات در خصوص موارد مطرح شده به حداقل برسد.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه متأسفانه مسیر قاچاق با تمام تلاش هایی که شده بسته نیست، خاطر نشان کرد: در این روند مسائل بسیاری موجب نفوذ شده است، در این مسیر هم افرادی هستند که از شکاف سیستم عبور کرده و مسئله مفسده و فساد نیز در مسیر طولانی توزیع هم می تواند مورد قاچاق را تقویت کند.

آقازاده بیان کرد: باید بر مسیرهای طولانی و انحرافی در توزیع و شیوه نامه هایی که برای رسیدن انرژی به دست مصرف کننده واقعی تدوین شده است، نظارت بیشتر و دقیق تر اعمال شود.

وی ادامه داد: اینها تجربه های به دست آمده در مسیر آزمون و خطاهاست و در واقع نشان دهنده این است که کجا ضعف و کجا قوت داریم و در سال آینده زارعی باید نقاط قوت تقویت و نقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل تهیه سوخت کشاورزان باید به حداقل برسد

مشکل تهیه سوخت کشاورزان باید به حداقل برسد