مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 14:252020-09-20اجتماعي

کسب دو رتبه 7 کشور در آزمون سراسری توسط دانش آموزان خراسان جنوبی


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: دانس آموزان فاطمه برات نژاد و محمد مولوی سرند به ترتیب در گروه های آزمایشی علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی موفق به کسب رتبه هفتم کشور در آزمون سراسری 99 شدند.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: دانس آموزان فاطمه برات نژاد و محمد مولوی سرند به ترتیب در گروه های آزمایشی علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی موفق به کسب رتبه هفتم کشور در آزمون سراسری 99 شدند.

محمدعلی واقعی، موفقیت این دو دانش آموز شهرستان های قاین و فردوس را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، وی افزود: بر این باوریم توسعه و بالندگی علمی، پژوهشی و اجتماعی، عزت و اقتدار ایران اسلامی با همت، جدیت و در سایه اندیشه های والا و پویایی فرزندان خوب و شایسته میسر است.

وی خاطرنشان کرد: با کمال مسرت موفقیت فرزندانم در سراسر استان در آزمون ورودی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سال 99 به ویژه درخشش جناب آقای محمد مولوی سرند دارنده رتبه 7 کشوری در گروه علوم ریاضی و فنی از دارالعباده فردوس و سرکار خانم فاطمه برات نژاد دارنده رتبه 7 گروه علوم انسانی از دیار طلای سرخ ایران، قاینات سربلند را به دانش آموزان عزیز، خانواده های محترم، فرهنگیان فرهیخته، مردم شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب دو رتبه 7 کشور در آزمون سراسری توسط دانش آموزان خراسان جنوبی

کسب دو رتبه 7 کشور در آزمون سراسری توسط دانش آموزان خراسان جنوبی