مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 14:052020-09-20سياسي

مردان دیپلماسی و مردان مقاومت دو بال قدرت جمهوری اسلامی هستند


مردان دیپلماسی و مردان مقاومت دو بال قدرت جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون بوده اند و هر موقع این دو بال با هماهنگی یکدیگر فعالیت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در ابتدای حضور در موزه دفاع مقدس با حضور بر مزار شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس و قرائت فاتحه، یاد وخاطره همه دلاورمردان جبهه ها را گرامی داشت و نسبت به شهدا ادای احترام کرد.

خطیب زاده همچنین در گفتگو با مسئولین موزه دفاع مقدس راههای هرچه بهتر معرفی شدن موزه دفاع مقدس و یادمانهای جنگ تحمیلی در عرصه دیپلماسی عمومی را مورد بحث وگفتگو قرار داد و سپس به بازدید از بخشهای این موزه پرداخت.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین در حاشیه این بازدید و در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: واقعیت این است که مردان دیپلماسی و مردان مقاومت دو بال قدرت جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون بوده اند و هر موقع این دو بال با هماهنگی یکدیگر فعالیت کردند پیروزی های بزرگی برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به تلاش های دستگاه دیپلماسی کشور برای حفظ دستاورد های انقلاب و دفاع مقدس در چهارچوب دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران گفت: در وزارت امور خارجه ایثارگران قابل توجهی در بین کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردان دیپلماسی و مردان مقاومت دو بال قدرت جمهوری اسلامی هستند

مردان دیپلماسی و مردان مقاومت دو بال قدرت جمهوری اسلامی هستند