مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 14:002020-09-20سياسي

تصویب کلیات لایحه مالیات بر درآمد فعالان اقتصادی در مناطق آزاد


هدف از این لایحه حمایت از امور گمرکی بویژه در بخش اشتغال و جلوگیری از رسوب کالا در مبادی مجاز و ایجاد هماهنگی میان مبادی ورودی و خروجی کالاست - سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات لایحه مالیات بر درآمد و دارایی فعالان اقتصادی در مناطق آزاد در جلسه این کمیسیون خبر داد.

مهدی طغیانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به جلسه عصر امروز (یکشنبه) کمیسیون اقتصادی گفت: در این جلسه لایحه اصلاح قانون امور گمرکی، لایحه مالیات بر درآمد و دارایی فعالان اقتصادی در مناطق آزاد تجاری - صنعتی و طرح اصلاح قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری – صنعتی در نشست امروز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: همچنین در این جلسه کلیات لایحه مالیات بر درآمد و دارایی فعالان اقتصادی در مناطق آزاد تجاری- صنعتی در این جلسه تصویب شد، که به موجب آن افراد شاغل در مناطق آزاد بعد از 20 سال معافیت مالیاتی باید مالیتشان به صورت پلکانی طی 5 سال افزایش 120 درصدی پیدا کند تا به سطح پرداخت مالیات در سرزمین اصلی برسد.

طغیانی با اشاره به تصویب کلیات طرح اصلاح قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری – صنعتی در این کمیسیون یادآور شد: جزییات این طرح هم در جلسات آینده مورد بررسی قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب کلیات لایحه مالیات بر درآمد فعالان اقتصادی در مناطق آزاد

تصویب کلیات لایحه مالیات بر درآمد فعالان اقتصادی در مناطق آزاد