مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 13:052020-09-20سياسي

خدمات رسانی به نیازمندان از سوی دانشجویان جهادگر قائنی


علی زارع پور، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان قائن در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به برگزاری جلسه با مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) در این شهرستان اشاره کرد و گفت: - مسئول بسیج دانشجویی قائن گفت: جهادگران دانشجوی قائنی در همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) در حوزه های فرهنگی، عمرانی و آموزشی به خانواده های نیازمند خدمت رسانی می کنند.

علی زارع پور، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان قائن در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به برگزاری جلسه با مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) در این شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به آمادگی گروه های جهادی بسیج دانشجویی قائن جهت همکاری با کمیته امداد در سه حوزه عمرانی، فرهنگ و سلامت، گفتگو هایی انجام شد و ضمن تأکید بر همکاری و هم افزایی، تصمیماتی برای این همکاری گرفته شد.

زارع پور بیان کرد: مقرر شد که جهادگران بسیجی در ساخت خانه های مددجویان نیازمند که از طرف کمیته امداد معرفی می شوند، به صورت ماهانه اقدام کند.

مسئول بسیج دانشجویی قائن ادامه داد: همچنین توافق شد که دانشجویان بسیجی رشته روانشناسی به خانواده های مددجویان به صورت مجازی و تلفنی، مشاروه های روانشناسی ارائه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی به نیازمندان از سوی دانشجویان جهادگر قائنی

خدمات رسانی به نیازمندان از سوی دانشجویان جهادگر قائنی