مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 12:552020-09-20سياسي

وزیر کشور :دفاع مقدس تابلوی تمام عیار انقلاب اسلامی است


دفاع مقدس صرفاً صحنه نبرد و رزم مسلحانه علیه دشمنان میهن اسلامی و حریم آزادگی و شجاعت نبود، بلکه عرصه بروز تمام جلوه های تبلور ثمرات ایمان و اتکال به خداوند متعال در سخت ترین لحظات بود.

- وزیر کشور در پیام خود تأکید کرد: دفاع مقدس صرفاً صحنه نبرد و رزم مسلحانه علیه دشمنان میهن اسلامی و حریم آزادگی و شجاعت نبود، بلکه عرصه بروز تمام جلوه های تبلور ثمرات ایمان و اتکال به خداوند متعال در سخت ترین لحظات بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور در پیام وزیر کشور آمده است: تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی که با امید و مجاهدت و پشتکار مردم هوشیار و استقلال طلب و آزادی خواه میهن اسلامی به ثمر رسید مملو از درخشش هایی است که دفاع مقدس تابلوی تمام عیار این انقلاب است که نفحات روح افزای نهضت انسانی در قالب دفاع جانانه از کیان و سرحدات مرزی و معنوی در اقصی نقاط جهان نویدبخش و نتیجه مقاومت مردم مقابل سردمداران ستم و تجاوز قرار گرفت.

دفاع مقدس صرفاً صحنه نبرد و رزم مسلحانه علیه دشمنان میهن اسلامی و حریم آزادگی و شجاعت نبود بلکه عرصه بروز تمام جلوه های تبلور ثمرات ایمان و اتکال به خداوند متعال در سخت ترین لحظات بود.

در ادامه این پیام آمده است: فرهنگ تمدن ساز دفاع مقدس ثابت کرد که با اراده و عزم و ایمان و باور به حقانیت وعده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور :دفاع مقدس تابلوی تمام عیار انقلاب اسلامی است

وزیر کشور :دفاع مقدس تابلوی تمام عیار انقلاب اسلامی است