مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 12:302020-09-20اقتصادي

ضرورت تخصیص ارز و ارایه تسهیلات لازم برای ترخیص قطعات از گمرک


نمایندگان دادستان کل کشور و گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران، در بازدید از پارکینگ مرکزی ایران خودرو، در جریان آخرین وضعیت خودروهای دارای کسری قطعه قرار گرفتند و توضیحات لازم از سوی مدیران ارشد این خودروساز درباره الزامات تکمیل و عرضه این خودروها ارایه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس، در این بازدید نماینده دادستان کل کشور تصریح کرد: دادستان کل کشور و معاون قوه قضاییه دستور اکید صادر کرده‌اند که علت ماندن خودروها در پارکینگ به صورت محسوس و غیرمحسوس بررسی شود که طبق این بازرسی‌ها، تخلفی در ایران خودرو مشاهده نشده است.

قاضی اکبر بابایی شکیب گفت:‌ تعدادی از خودروهای موجود در پارکینگ ها، درحال انجام فرآیند شماره گذاری هستند و طبق مصوبه جدید هیچ خودرویی بدون پلاک حق خروج از کارخانه را ندارد.

بخشی از این خودروها امکان شماره گذاری نداشته اند که با کمک مدیران ایران خودرو این مشکل برطرف شده و خودروها از یورو چهار به یورو پنج ارتقا یافته اند.

بخشی از خودروها نیز کسری قطعه داشتند که با تامین قطعه عرضه خواهند شد.

وی با تاکید بر این که با تولید روزانه دوهزار دستگاه،‌ تعداد خودروهای تولید 10 روز ایران خودرو به 20 هزار دستگاه می رسد، خاطرنشان کرد: درحال حاضر حدود 27 هزار خودروی دارای کسری قطعه در پارکینگ سایت مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تخصیص ارز و ارایه تسهیلات لازم برای ترخیص قطعات از گمرک

ضرورت تخصیص ارز و ارایه تسهیلات لازم برای ترخیص قطعات از گمرک