مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 11:052020-09-20سياسي

طرح مقابله با اراذل و اوباش باید استمرار داشته باشد


نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به طرح مقابله با اراذل و اوباش، خواستار استمرار این طرح از سوی نیروی انتظامی شد و گفت: کارهای مقطعی و فصلی قطعاً انتظار لازم را برآورده نمی کنند و اگر بخواهیم کاری به فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل شود بایستی آن را استمرار دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد به مناسبت اجرای طرح مقابله با اراذل و اوباش اظهار داشت: مسأله مبارزه با اشرار و ناامن کنندگان جامعه که امنیت کشور و امنیت مال، جان و ناموس مردم را به خطر می اندازند نه تنها اولویت نیروی انتظامی است بلکه معتقدم باید جزء اولویت همه مردم باشد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه عموم مردم در مسأله مبارزه با اشرار و ناامن کنندگان جامعه مسؤولیت دارند،گفت: بر اساس حدیثی، رسول اکرم (ص) می فرمایند: کلکم راع و کلکم مسئول عن رعیته همه انسان ها در مقابل کارهای خلافی که در اطرافشان رخ می دهد، مسئول هستند و باید از جامعه ای که در آن زندگی می کنند حفاظت کنند، چون اگر جلوی فساد و ناامنی گرفته نشود دامن همه را می گیرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از زحمات نیروی انتظامی در برقراری امنیت کشور، گفت: باید از این نیروهای جان برک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مقابله با اراذل و اوباش باید استمرار داشته باشد

طرح مقابله با اراذل و اوباش باید استمرار داشته باشد