مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 11:052020-09-20سياسي

لزوم توجه به مشکلات مبلغان در همدان


امام جمعه همدان بر لزوم توجه به مسائل و مشکلات مبلغان خصوصا در روستاها تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی بعد از ظهر امروز در نشست ائمه جمعه استان همدان، با تاکید بر لزوم برگزاری جلسات به صورت هدفمند، اظهار داشت: جلسات باید دارای خروجی لازم و مناسب باشد و این اتفاق نیز با مشخص بودن دستور کار جلسات محقق خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات شورای تبلیغ در همدان، مطرح کرد: شورای تبلیغ استان همدان هر هفته با حضور شخصیت های حقوقی و حقیقی مرتبط با عرصه تبلیغ و روحانیت، برگزار می شود و دستاوردهای خوبی را هم در این مدت به همراه داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: دیدار با اکثر روحانیون مستقر در شهرستان های استان، تنظیم اطلس روستاهای استان و احصا اطلاعات و مشکلات کلی روستاها از نظر حضور مبلغ و روحانی، از جمله اقداماتی است که در این شورا صورت گرفته است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به مسائل و مشکلات مبلغان خصوصا در روستاها، عنوان کرد: همکاری های خوبی در این مدت با وجود شورای تبلیغ در همدان شاهد بوده ایم و لذا این شورا را باید، شورایی با برکت بدانیم.

امام جمعه همدان با بیان اینکه در دیگر شهرستان ها نیز باید این شورا فعال شود، مطرح کرد: با فعال سازی این شورا می توان در عرصه شبکه سازی، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به مشکلات مبلغان در همدان

لزوم توجه به مشکلات مبلغان در همدان