مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 10:552020-09-20سياسي

راه اندازی میز خدمت در شهرداری همدان مردم را از سرگردانی نجات می دهد


نایب رییس شورای شهر همدان بابیان اینکه شهروندان نباید در انجام کارها درگیر پیچ و خم های اداری شوند، گفت: شهرداری همدان راه اندازی میزخدمت را در برنامه قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر کاوسی امید ظهر یکشنبه در صحن شورای شهر همدان با اشاره به استنادات قانونی مبنی بر راه اندازی میز خدمت در شهرداری همدان اظهار کرد: شهروندان از حق اداره شایسته امور کشور بر پایه قانون مداری، کارآمدی، پاسخگویی، شفافیت، عدالت و انصاف برخوردارند و رعایت این حقوق توسط مسئولان و کارکنان الزامی است.

وی افزود: مدیران و کارمندان دستگاه اجرایی خدمتگزاران مردم هستند و باید ضمن رعایت موازین اخلاق اسلامی و اداری، وظایف خود را به نحو احسن در راه خدمت به مردم و با در نظر گرفتن حقوق و خواسته های قانونی آنها انجام دهند.

کاوسی امید با تأکید بر اینکه ارائه خدمات درست، کامل و به موقع به مردم از مهمترین اهداف هر نهاد حکومتی و سیستم کارآمد اداری محسوب می شود؛ عنوان کرد: شهرداری ها در صف مقدم خدمت رسانی به مردم قرار دارند و وظیفه اصلی آنها ارائه خدمات متناسب با خواسته های شهروندان، است.

نایب رییس شورای شهر همدان با تأکید بر اینکه یکی از راه های ارتباطی شهرداری با شهروندان ارتباط بی واسطه و رو در رو است؛ اظهار کرد: ایفای مطلوب وظایف محوله توسط شهرداری، مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی میز خدمت در شهرداری همدان مردم را از سرگردانی نجات می دهد

راه اندازی میز خدمت در شهرداری همدان مردم را از سرگردانی نجات می دهد