مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 10:252020-09-20سياسي

ضرورت بصیرت افزایی در جامعه جهت مقابله با توطئه و شبهه افکنی دشمن


فرمانده سپاه اقلید به توصیه های مقام معظم رهبری در بصیرت افزایی اشاره کرد و عنوان داشت: با توجه به شبهه افکنی دشمن و توطئه برای تزلزل افکار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اقلید، جشنواره مالک اشتر و تجلیل از رده های برتر سپاه و بسیج این شهرستان در سطح استانی و شهرستانی همزمان با نواحی سراسر استان و ارتباط تصویری با مسؤولان سپاه فجر صبح امروز با حضور فرمانده، جانشین و معاونت های سپاه اقلید و فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج و برخی از بسیجیان در نمازخانه سپاه اقلید برگزار شد.

فرمانده سپاه اقلید در این جشنواره با گرامی داشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا از فرماندهانی که رنگ و بوی مالک گرفتند، قدردانی کرد و تلاش و همت جهادی، عزم جزم و تدبیر نافذ آن ها در این راستا را ارج نهاد.

مهدی صالحی از صفات مالک اشتر و خصوصیات آن در نگاه مقام معظم رهبری در عزم راسخ، معنویت، عبادت، تقوا و تواضع، بصیرت و شناخت صراط مستقیم، شجاعت و قدرت فرماندهی، احساس مسئولیت و آمادگی برای مجاهدت سخن گفت.

وی با بیان اینکه بصیرت داشتن و بصیرت دادن از خصوصیات مالک اشتر بود به توصیه های مقام معظم رهبری در بصیرت افزایی اشاره کرد و عنوان داشت: امروز  باید بصیرت داشته و آن را در جامعه منتقل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بصیرت افزایی در جامعه جهت مقابله با توطئه و شبهه افکنی دشمن

ضرورت بصیرت افزایی در جامعه جهت مقابله با توطئه و شبهه افکنی دشمن