مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 09:302020-09-20سياسي

شبکه سازی قوی و گسترده در حوزه تبلیغ نشده است


مدیرکل قرارگاه تحول اجتماعی مسجد محور سازمان تبلیغات اسلامی گفت: شبکه سازی قوی و گسترده در حوزه تبلیغ انجام نشده و باید در این زمینه قوی ورود کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازپیروی کنیم در اربعین امسال پیاده روی هر ساله را حتی در داخل کشور نخواهیم داشت.

رفیعی ادامه داد: هدف از راهپیمایی اربعین فقط رسیدن به کربلا و بین الحرمین نبوده بلکه جلوه ای از همدلی و وحدت بین دوستداران اباعبدالله (ع) و تعظیم و تکریم شعائر دینی را به نمایش می گذاشت که امسال نیز مساجد می توانند با برنامه های مختلف در این راستا حرکت کنند.

وی افزود: دشمن در راستای رسیدن به اهداف شوم خود از شبکه سازی قوی بهره گرفته و به عنوان مثال در موضوع قصاص یک فرد همه معاندان از غرب گراها، سلطنت ها و برخی از خبرنگاران خارج نشین یک صدا یک حرف را علیه جمهوری اسلامی مطرح می کردند که این همان شبکه سازی است.

مدیر قرارگاه تحول اجتماعی مسجد محور سازمان تبلیغات اسلامی گفت: همین شبکه سازی در راستای حق نشان دادن باطل باعث می شود که جوان ما نیز در نهایت این شبهه در ذهن او مطرح شود که نکند ظلمی در کشور رخ داده است.

رفیعی با بیان اینکه ما در شبکه سازی برای تبلیغ و فرهنگ سازی باید قوی تر عمل کنیم، اظهار کرد: اگر ما با شبکه سازی قوی و استفاده از رسانه در مدت زمان مشخص بر روی یک موضوع حق و درست یک حرف را تک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه سازی قوی و گسترده در حوزه تبلیغ نشده است

شبکه سازی قوی و گسترده در حوزه تبلیغ نشده است