مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 09:152020-09-20اقتصادي

تسریع در تخصیص ارز واردات نهاده های دامی در ازای پرداخت وجه


مدیرعامل اتحادیه تعاونی عشایری دامداران متحرک به طراحی کارت هوشمند عشایری اشاره کرد و گفت:در شرف انعقاد قرار داد طراحی کارت هوشمند عشایری هستیم و قرار است تمام اطلاعات مرتبط با عشایر در این کارت قرار گیرد.

- مدیرعامل اتحادیه تعاونی عشایری دامداران متحرک به طراحی کارت هوشمند عشایری اشاره کرد و گفت:در شرف انعقاد قرار داد طراحی کارت هوشمند عشایری هستیم و قرار است تمام اطلاعات مرتبط با عشایر در این کارت قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خرم همچنین از راه اندازی سامانه عرضه دام و صنایع دستی عشایر به بازار مصرفی و انعقاد تفاهم نامه فرآوری گیاهان دارویی خبرداد.

او به تامین نهاده های دامی مورد نیاز عشایر اشاره کرد و ضمن درخواست از دولت برای تخصیص ارز مورد نیاز واردات نهاده دامی و حمایت از این موضوع گفت: برخی افراد برای تسریع در تخصیص ارز واردات نهاده های دامی درخواست وجه کردند و این درخواست ابتدا از 16 سکه شروع شد و سپس افزایش یافت.

این افراد ارتباطاتی داشتند و ظاهرا می خواستند از این نمد برای خود کلاه بسازند.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی عشایری به قیمت دام زنده عشایر اشاره کرد و گفت: قیمت تمام شده دام زنده برای عشایر 40 تا 42 هزار تومان است اما در شرایطی که دسترسی به دام عشایر سخت است 35 تا 37هزار تومان خریداری می شود و درصورت تدوام شرایط عش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در تخصیص ارز واردات نهاده های دامی در ازای پرداخت وجه

تسریع در تخصیص ارز واردات نهاده های دامی در ازای پرداخت وجه