مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 07:452020-09-20سياسي

دستگاه قضا با نگرش «فساد ستیزی» امید را در دل مردم زنده کرده است


رییس سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه گفت: امروز با نگرش فساد ستیزی قوه قضاییه امیدی در دل مردم ایجاد شده و دستگاه قضایی با روحیه جهادی ورود کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، نشست حقوق دانان بسیجی شهرستان سرپل ذهاب با موضوع تحقق عدالت در پرتو بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با حضور رییس سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه، رییس دادگستری، دادستان، فرماندهی سپاه شهرستان و حقوق دانان بسیجی این شهرستان برگزار شد.

رییس سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه در این نشست با اشاره به اینکه نیاز امروز جامعه تحقق عدالت است، اظهار داشت: براساس بند چهارم بیانیه گام دوم انقلاب عدالت و مبارزه با فساد از الزامات اساسی است که باید مورد توجه همه مسؤولان در قوای سه گانه قرار گیرد.

رسول بهرامی پور گفت: امروز با نگرش فساد ستیزی قوه قضاییه امیدی در دل مردم ایجاد شده و دستگاه قضایی با روحیه جهادی ورود کرده و عده ای می خواهند بر راه دستگاه عدالت کیفری مانع تراشی کنند و مقاومت کنند  و اینگونه افراد که خود یا بستگان یا وابستگانشان در فساد غوطه ور شده اند قطعا در مقابل عدالت گستری دستگاه عدلیه راه به جایی نخواهند برد.

وی عدالت اجتماعی را از پایه های نظام اسلامی دانست و افزود: تحقق عدالت از اصل اعتماد عمومی مردم که از دستاورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضا با نگرش «فساد ستیزی» امید را در دل مردم زنده کرده است

دستگاه قضا با نگرش «فساد ستیزی» امید را در دل مردم زنده کرده است