مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 04:552020-09-20سياسي

امداد غیبی برای ترامپ با تندوری برخی افراطیون داخلی با شعار «خروج از برجام»


رییس شورای شهر تهران اعلام کرد که ماجرا جویی و تندروی برخی افراطیون داخلی با شعار خروج ایران از برجام، برای ترامپ می تواند بعنوان یک امداد غیبی در انتخابات پیش رو جهت جلوگیری از شکست محسوب شود.

- امداد غیبی برای ترامپ با تندوری برخی افراطیون داخلی با شعار خروج از برجام رییس شورای شهر تهران اعلام کرد که ماجرا جویی و تندروی برخی افراطیون داخلی با شعار خروج ایران از برجام، برای ترامپ می تواند بعنوان یک امداد غیبی در انتخابات پیش رو جهت جلوگیری از شکست محسوب شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس هاشمی در ابتدای جلسه علنی صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر تهران ضمن گرامیداشت فرارسیدن چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس، گفت: اگرچه جنگ و خشونت جمعی، زشت ترین پدیده جهان بوده و هست، اما دفاع از وطن و شرافت میهنی، نماد آزادگی ، جوانمردی و یکی از زیباترین صحنه های تاریخ بشر است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس یک رفتار عقلانی، فداکارانه و مبتنی بر واقعگرایی آرمانگرایانه بود و این دفاع پس از هشت سال با پیروزی ملت ایران و حفظ تمامیت ارضی و شرافت ایرانی به نتیجه رسید.

افزود: یاد تمامی شهدا و ایثارگران، امام شهدا و زنان و مردان غیوری که با پایمردی این حماسه ماندگار را در تاریخ ایران بزرگ رقم زدند؛ گرامی می دارم و امیدواریم بتوانیم ما نیز در این شرایط سخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امداد غیبی برای ترامپ با تندوری برخی افراطیون داخلی با شعار «خروج از برجام»

امداد غیبی برای ترامپ با تندوری برخی افراطیون داخلی با شعار «خروج از برجام»