مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 04:052020-09-20پزشكي

55درصد خانوارهای استان صاحب سفیر سلامت می شوند


مدیر آموزش و ارتقاء سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به آغاز برنامه «هر خانه یک پایگاه سلامت» از مرداد ماه امسال، گفت: - مدیر آموزش و ارتقاء سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اعلام کرد: 55درصد خانوارهای استان صاحب سفیر سلامت می شوند ایسنا/اصفهان مدیر آموزش و ارتقاء سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به آغاز برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت از مرداد ماه امسال، گفت: قرار است امسال 55 درصد از جمعیت یک میلیون و 350 هزار خانوار زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تحت پوشش این برنامه قرار گیرند.

منصور شیری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به سه سطح تعریف شده برای ارائه خدمات سلامت، اظهار کرد: در سطح اول با اقداماتی مثل اصلاح سبک زندگی از وقوع بیماری ها پیشگیری می کنیم.

سطح دوم درمان است؛ یعنی وقتی فرد بیمار شد به دنبال درمان و کاهش عوارض بیماری هستیم و سطح سوم بازتوانی است؛ یعنی کمک کنیم فرد بیمار پس از طی مراحل درمان بتواند هرچه زودتر به زندگی معمول خود برگردد.

وی به برنامه ملی هر خانه یک پایگاه سلامت اشاره کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان یک میلیون و 350 هزار خانوار در 22 شهرستان استان به جز کاشان و آران و بیدگل را تحت پوشش دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

55درصد خانوارهای استان صاحب سفیر سلامت می شوند

55درصد خانوارهای استان صاحب سفیر سلامت می شوند