مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 16:102020-09-19پزشكي

مراجعه بیماران جوان تر و بدحال تر / نیاز به تخت های ICU


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: این روزها بیماران جوان تر و بدحال تر به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه می کنند؛ اکنون بیشتر از اینکه به تخت های عادی نیاز داشته باشیم به تخت ICU نیاز داریم.

- ایسنا/خوزستان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: این روزها بیماران جوان تر و بدحال تر به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه می کنند؛ اکنون بیشتر از اینکه به تخت های عادی نیاز داشته باشیم به تخت ICU نیاز داریم.

دکتر فرهاد ابول نژادیان در حاشیه نشست ستاد استانی مقابله با کرونا که امروز (29 شهریورماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارد؛ شش شهر خوزستان با جمعیت حدود دو میلیون نفر در وضعیت قرمز به سر می برند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: تلاش های زیادی در حال انجام است تا رعایت پروتکل های بهداشتی که در این شهرها تا حدودی کمرنگ شده بود، بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و وضعیت این شهرها به روال عادی برگردد و تعداد موارد بستری کاهش یابد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: همکاران ما در حوزه بهداشت نیز در حال افزایش بیماریابی در این شهرستان ها هستند و موارد تماس را به صورت گسترده تر پیگیری می کنند تا آمار موارد بستری بالاتر نرود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه بیماران جوان تر و بدحال تر / نیاز به تخت های ICU

مراجعه بیماران جوان تر و بدحال تر / نیاز به تخت های ICU