مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 15:052020-09-19سياسي

بالاترین خدمت به مردم، پیشرفت در عرصه علم و فناوری است


امام جمعه کرمانشاه در دیدار با معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: امروزه بالاترین خدمت به مردم، پیشرفت در عرصه علم و فناوری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر خصوص اهمیت خدمت به مردم، افزود: بزرگترین مستحب در دنیا، خدمت به مردم است که امروزه بالاترین مرتبه آن پیشرفت در عرصه علم و فناوری خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: حمایت از پیشرفت علم و فناوری لازمه پویایی و شادابی یک جامعه است و باعث توسعه می شود.

عملیات اجرایی پروژه ساخت کاتالیست شرکت پلیمر زودتر از موعد به اتمام می رسد در ادامه این دیدار سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور اظهار کرد: با وجود اینکه در کرمانشاه از نظر کمیت شرکت ها در عرصه علم و فناوری مشکلی وجود ندارد، اما در زمینه زیرساخت ها با مشکل مواجه هستیم.

وی افزود: اعتبارات لازم در خصوص حل مشکل زیرساخت ها تأمین شده و فقط به دلیل شیوع بیماری کرونا سرعت پیشرفت کارها کند شده است.

ستاری با اشاره به اینکه برای تکمیل پروژه ها مشکل مالی نداریم، گفت: اطمینان می دهم پروژه ساخت کاتالیست شرکت پلیمر که صبح امروز عملیات اجرایی آن آغاز شد زودتر از موعد مقرر به انجام برسد.

وی افزود: وضعیت فعلی علمی فناوری کرمانشاه راضی کننده نیست و لازم است پروژه ها با دقت بیشتری پیگیری و به سرانجام برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالاترین خدمت به مردم، پیشرفت در عرصه علم و فناوری است

بالاترین خدمت به مردم، پیشرفت در عرصه علم و فناوری است