مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 13:152020-09-19سياسي

بازگویی فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس خراسان شمالی توسط راویان دفاع مقدس


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس از خانواده شهدا و ایثارگران در هزار و 80 مسجد استان تجلیل می شود.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس از خانواده شهدا و ایثارگران در هزار و 80 مسجد استان تجلیل می شود.

سرتیپ نجاتی، 29 شهریورماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه سه هزار و 200برنامه محوری به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان برگزار می شود، اظهار کرد: از جمله برنامه های محوری فرهنگی که برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس در این هفته برگزار می شود، برنامه های پلاک40 و خط مقدم است که از صدا وسیمای استان پخش می شود.

وی با بیان اینکه تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران از دیگر برنامه های محوری این هفته است، اضافه کرد: تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران تأثیر بسزایی در ماندگاری فرهنگ ایثار و شهدات دارد و از همین جهت در هفته جاری از 100 ایثارگر در هزار و 80 مسجد استان تجلیل خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی تصریح کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس هر روز مدیران استانی به مدت دو ساعت به مطالبات ایثارگران و خانواده های آنان پاسخ خواهند داد و از ابتدای مهرماه سال جاری نیز راویان دفاع مقدس در مدارس به باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگویی فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس خراسان شمالی توسط راویان دفاع مقدس

بازگویی فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس خراسان شمالی توسط راویان دفاع مقدس