مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 11:452020-09-19اقتصادي

اعطای 87 میلیون تومان وام به بازنشستگان همدان


مدیرکل صندوق بازنشستگی استان همدان با بیان اینکه از 98 تاکنون 87 میلیون تومان وام با کارمزد چهار درصد به بازنشستگان استان پرداخت شده است گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، روح الله افشار ظهر امروز در ششمین جلسه مشترک روسای کانون های بازنشستگی همدان با بیان اینکه صندوق بازنشستگی استان 36 هزار بازنشسته دارد اظهار کرد:  54 دستگاه اجرایی استان دارای بازنشسته کشوری هستند و 110 دستگاه اجرایی شاغل هستند که کسورات پرداخت می کنند.

وی با بیان اینکه 24 هزار نفر شاغل کسور پرداخت استانداری هستند که جمعا حدود 60 هزار نفر از کارمندان دستگاه های دولتی مشترک صندوق بازنشسته کشوری در همدان هستند گفت: میانگین حقوق پرداختی بازنشستگان سه میلیون و 686 هزار تومان است.

مدیرکل صندوق بازنشستگی استان همدان به کمترین حقوق افرادی که 30 سال خدمت داشتند اشاره کرد و آن را 2 میلیون 800 هزار تومان عنوان کرد و افزود: هیات علمی و قضات بالاترین حقوق بازنشستگی را دریافت می کنند.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش 64 درصد و وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی 14 درصد بازنشستگان را تشکیل می دهند خاطرنشان کرد: مابقی به سایر دستگاه های اجرایی استان تعلق می گیرد.

افشار با اشاره به اینکه دولت در حد توان توانست در نیمه نخست امسال خدماتی را ارائه دهد که قدرت خرید بازنشستگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای 87 میلیون تومان وام به بازنشستگان همدان

اعطای 87 میلیون تومان وام به بازنشستگان همدان