مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 11:102020-09-19فناوري

پهنای باند اینترنت سقز 2.5 برابر شد


مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون برای ارتقای ظرفیت UP LINK و پهنای باند اینترنت در شهرستان سقز اقدامات موثری صورت گرفته است، - ایسنا/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون برای ارتقای ظرفیت UP LINK و پهنای باند اینترنت در شهرستان سقز اقدامات موثری صورت گرفته است، گفت: اجرای عملیات های لازم در این خصوص موجب افزایش پهنای باند اینترنت از 4G  به 10G  شده است.

آزاد حکمت با اشاره یه اجرای برنامه توسعه زیرساخت های اینترنت در شهرستان سقز اظهار کرد که تحقق اجرای پروژه های تعریف شده، امکان ارائه سرعت دسترسی بالاتر با کیفیت بهتر به مشتریان سرویس های مخابراتی در نقاط شهری و روستایی شهرستان سقز را فراهم کرده است.

وی افزود که ایجاد و توسعه بسترهای ارتباطی خصوصا دسترسی به اینترنت و شبکه های دیتا درحوزه آموزش،با هدف کاهش مراجعات حضوری و ارائه انواع سرویس ها وخدمات مبتنی بر بستر وب با افزایش 2.

5 برابری پهنای باند و ارتقای ظرفیت UP LINK ، برای دانش آموزان و سایر مشتریان مهیا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به وجود شهرک های بزرگ و تازه احداث در محدوده مرکز بعثت، تصریح کرد که به منظور افزایش ظرفیت ارتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پهنای باند اینترنت سقز 2.5 برابر شد

پهنای باند اینترنت سقز 2.5 برابر شد